لیفتراک دوگانه سوز

لیفتراک دوگانه سوز

لیفتراک دوگانه سوز

لیفتراک دوگانه سوز

لیفتراک های دوگانه سوز به لیفتراک هایی اطلاق می شود که از دو سوخت گاز مایع و بنزین برای تولید نیروی لازم برای حرکت و بالابری لیفتراک استفاده می کنند. در حالت کلی شرکت های تولیدی لیفتراک چهار نوع از این ماشین صنعتی را تولید و به بازار عرضه می کنند : لیفتراک برقی، لیفتراک دیزل، لیفتراک گازسوز و لیفتراک دوگانه سوز.

لیفتراک دیزل به دلیل نوع احتراق آنها دارای قدرت بیشتر و هزینه های سرویس و نگهداری پایین تری می باشند ولی در عین حال این نوع لیفتراک ها به دلیل نوع سوخت استفاده شده برای مصارف داخل سالن مناسب نبوده و آلودگی ایجاد شده توسط این لیفتراک مانع از استفاده آن در محیط های مسقف می شود. لیفتراک های دیزل بهترین گزینه برای فضاهای باز می باشند.

لیفتراک های برقی نیز نیروی محرکه الکتریکی که توسط یک باطری اسیدی سربی قابل شارژ تولید می شود استفاده می کنند. لیفتراک برقی هیچ گونه آلایندگی محیطی نداشته و بهترین گزینه برای سردخانه ها، صنایع مواد غذایی و کارخانجاتی که از طرف بهداشت محدودیت هایی برای استفاده از لیفتراک وجود دارد، بهترین گزینه می باشند. هزینه بالای باطری لیفتراک استفاده شده در لیفتراک های برقی و همچنین وقفه ای که حین شارژ باطری لیفتراک ایجاد می شود از محدودیت های این نوع از لیفتراک  می باشد.

لیفتراک های گازسوز نیز نوع دیگری از تولیدات کارخانجات لیفتراک سازی می باشند که در حال حاضر لیفتراک های دوگانه سوز بدلیل استفاده از دو نوع سوخت جایگزین این نوع لیفتراک شده اند.

در این بین، لیفتراک های دوگانه سوز، کاربردی دو منظوره دارند. این لیفتراک ها با آلودگی بسیار پایینی که دارند هم برای مصارف فضای باز و هم برای داخل سوله در بیشتر صنایع استفاده می شوند. این دستگاه دارای یک مخزن ذخیره سوخت گاز مایع بوده و علاوه بر گاز با نیروی بنزین نیز کار میکند.

مزایای لیفتراک دوگانه سوز

  • لیفتراک های دوگانه سوز بدلیل آلایندگی بسیار پایینی که دارند هم برای فضاهای باز و محیط های مسقف گزینه مناسبی می باشند و بخاطر استفاده از دو نوع سوخت LPG  و بنزین می توانند بی وقفه کار کنند.
  • بر خلاف لیفتراک های دیزل، موتور لیفتراک گاز مایع دارای دامنه ارتعاش کم و صدای کم است و آلایندگی صوتی کمی دارد.
  • لیفتراک های دوگانه سوز نسبت به لیفتراک های دیزل بدلیل جثه کوچکتر قدرت مانور پذیری بالاتری دارند.
  • زمان مورد نیاز برای جایگزین کردن منبع سوخت لیفتراک های دوگانه سوز در مقایسه با لیفتراک های برقی کمتر است و در زمان خیلی کوتاهتری می توان کپسول لیفتراک را با مشابه شارژ شده جایگزین کرد.
  • هزینه سوخت گاز مایع، نسبت به دیزل کمتر است.
  • از آنجایی که سوخت گاز مایع قابل حمل و نگهداری می باشد، کپسول های گاز می‌توانند در مکان کسب‌ و کار شما انبار شود و در موقع نیاز در کمترین زمان مورد استفاده قرار گیرند.

شرکت های تولید کننده لیفتراک دوگانه سوز

شرکت های زیادی در زمینه تولید لیفتراک فعالیت دارند، ولی شرکت هایی هستند که با توجه به کیفیت و دامنه تولید محصولت در جهان شناخته شده می باشند . از جمله شرکت هایی که در زمینه لیفتراک های دوگانه سوز فعالیت دارند و به نوعی برند جهانی محسوب می شوند می توان به شرکت تویوتا (Toyotaهیوندای (HYUNDAI)،  کوماتسو (Komatsuکایون KION، یوهانریش Jungheinrich، میتسوبیشی (Mitsubishi Logisnext)، هایستر (Hyster)، هلی (Heli) ، کلارک (Clark) و از تولید کنندگان داخلی می توان به لیفتراک سازی سهند و شرکت سپاهان لیفتر اشاره نمود.

خرید لیفتراک دوگانه سوز

لیفتراک‌های دوگانه سوز گزینه ای مقرون به صرفه هستند، از طرفی نیازی به باطری های اسیدی سربی با هزینه بالا ندارند و از طرف دیگر گاز CO2 بسیار کمتری نسبت به لیفتراک های دیزل تولید می‌کنند که مزیتی بر این نوع لیفتراک ها می باشد که در داخل و یا خارج انبار می توان از این نوع تجهیزات استفاده نمود. در حالت کلی موتور لیفتراک های دوگانه سوز معمولاً قدرت بیشتری نسبت به گزینه‌های برقی و دیزلی تولید می‌کنند. هم‌چنین موتور لیفتراک های دوگانه سوز به طور قابل توجهی بی‌صداتر از موتورهای دیزلی هستند و آلودگی صوتی را کاهش می‌دهند.

قبل از خرید لیفتراک بایستی نکاتی را با توجه به شرایط کاری و موقعیتی که قرار است لیفتراک در آن کار نماید در نظر داشت که به تعدادی از این موارد در زیر اشاره می نماییم :

۱- ارتفاع دکل

هنگام انتخاب ارتفاع دکل، باید از حداکثر وزن بار را در نظر داشته باشید و دکلی را متناسب با آن وزن یا حتی کمی سنگین‌تر انتخاب کنید.

۲- نوع موتور

برای صنایعی همچون موارد غذایی و یا دارویی و انبارهای با فضای محدود لیفتراک های برقی بهترین گزینه می باشند، از طرفی زمانی که استفاده از لیفتراک شامل کاربردهای سنگین باشد، موتورهای دیزلی راندکان بهتری از خود به نمایش می گذارند . در صورتیکه کاربرد دوگانه از لیفتراک مورد توجه باشد و در فضای انبار و یا سوله تهویه مناسب وجود داشته باشد، لیفتراک های دوگانه سوز پیشنهاد می شود.

۳- نوع لاستیک

تفاوت زیادی بین لیفتراک‌هایی که برای انبارداری و در داخل سالن استفاده می‌شوند و لیفتراک‌هایی که در مشاغل ساختمانی کار می‌کنند، وجود دارد.

برای لیفتراک هایی که در انبارهای مواد فلزی و آهنی و یا در کارخانجات شیشه با سطوح تیز و برنده کار می کنند، لازم است است از لاستیک توپر استفاده کنند، لاستیک های بادی برای این لیفتراکها در این محیط، دارای عمری کوتاه و سبب افزایش هزینه های نگهداری برای صاحب صنعت می باشد

لیفتراک هایی که در انبارهای جابه‌جایی صنایع آسیب پذیر و شکننده فعالیت می کنند، لازم است که از لاستیک بادی به دلیل انعطاف بیشتر و دارای قابلیت ضربه نزدن به کالای در حال حمل بر روی شاخ لیفتراک، استفاده کنند، استفاده از لاستیک توپر برای این لیفتراک سبب افزایش آسیب به کالاهایی که در توسط لیفتراک در حال جابه‌جا شدن هستند، می شود.

لازم است قبل خرید به موارد فوق توجه شود تا گزینه ای مناسب و با کارایی بالا برای استفاده انتخاب گردد.

فروش لیفتراک دوگانه سوز

هایپر صنعت تبریز بعنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینه واردات، تامین و فروش انواع لیفتراک دوگانه سوز می باشند. رنج محصولات این مجموعه را در زمینه لیفتراک های دوگانه سوز، تناژ های 1.5 تا 5 تن از برندهای معتبر جهانی نظیر تویوتا، کوماتسو، دوو-دوسان و … تشکیل می دهند که با توجه به نیاز مشتری پیشنهاد داده می شوند.

قطعات لیفتراک دوگانه سوز

این مجموعه با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک ، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند ، سریع ، صحیح و به موقع با گارانتی معتبر تحویل می دهد .

دپارتمان تامین و فروش قطعات لیفتراک این شرکت به منظور کسب رضایت مشتریان خود اقدامات زیر را در اولویت کار خود قرار داده است :

  • تامین نیاز و پشتیبانی کامل از مشتریان خود در کوتاهترین زمان ممکن
  • تامین و تحویل سریع لوازم یدکی لیفتراک مورد نیاز مشتریان از کشورهای اروپایی و آسیایی با انواع پست بین الملل ، در کمترین زمان ممکن
  • تامین و توزیع قطعات لیفتراک اصلی و با کیفیت
  • ارائه قیمت های رقابتی لوازم یدکی لیفتراک
  • تضمین کلیه قطعات یدکی لیفتراک ارائه شده
  • ارسال لوازم یدکی لیفتراک در اقصی نقاط کشور در کمتر از 48 ساعت

در این راستا این شرکت قطعات و لوازم یدکی لیفتراک های زیر را در برنامه کاری خود دارد :

  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک سهند
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک تویوتا
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک کوماتسو
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک دوو – دوسان
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک سپاهان
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک هلی
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک نیسان

قطعات یدکی لیفتراک که در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد از بهترین برندهای معتبر و دارای بالاترین کیفیت می باشند.

لیفتراک دوگانه سوز ، قیمت لیفتراک دوگانه سوز ، واردات لیفتراک دوگانه سوز ، تعمیر لیفتراک دوگانه سوز ، لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو ، لیفتراک دوگانه سوز تویوتا ، لیفتراک دوگانه سوز دوو ، لیفتراک دوگانه سوز زوم لاین ، لیفتراک دوگانه سوز هلی ، لیفتراک دوگانه سوز سهند ، لیفتراک دوگانه سوز سپاهان ، لیفتراک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهخدماتفروشگاهتماس